Josseduvet.blogg.se

Cry With Me Tonight? And I Can Cry With You Tomorrow Night?

I miss the time.

Publicerad 2014-04-06 21:56:00 i Allmänt

Oavsett vad, så vet jag att du inte kommer att finnas vid min sida i slutändan, jag vet att en dag så kommer du att lämna mig, du kommer att sluta att höra av dig, precis som alla andra. För varje gång jag har flyttat så har alla slutat höra av sig till mig.. Det känns som om att jag inte alls är något värt? Jag saknar när folk älskar mig och saknar mig, jag saknar när folk som en gång brydde sig om mig hörde av sig.. För jag behöver mina vänner nu. Min ätstörning tar kål på mig, vet inte hur länge till jag står ut!

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Publicerad 2014-04-08 13:32:47

Folk lr så kallade vänner som ej hör av sig när man sitter där man gör och ej hör av sig...är,tråkigt nog inte värt att lägga energi på. Har själv suttit på 2 olika ställen,helt andra problem. Men tiden brukar helt enkelt visa vilka som är värda att kallas för vänner. Dom vänner jag själv har som jag anser viktiga o som ställer upp ,dom kan jag räkna på en hand. Jag men absolut inte att alla är likadana ... fast jag ej känner dig,så hoppas jag du ser framåt o tar en dag i taget eller det som känns bäst för dig. Peace

Svar: Jag vet inte ens vilka som är sanna längre.. Allt känns så falskt.. Detsamma! <3
Josefin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag sitter på ett behandlingshem. Man kan aldrig fly från sig själv, för den man är/va gjorde/gör kommer folk alltid att minnas. Jag har svår deprision. Och älskar min familj.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela